Ви мусите дозволити Javascript у вашому браузері для оптимальної роботи сайта і відображення розділів повністю.

Проблеми з каталізатором Kia Rio: причини й варіанти вирішення

14.12.2022
140

Кіа Ріо - одна з найпопулярніших моделей серед бюджетних автомобілів. Хорошу репутацію виробник заслужив завдяки машинам третього покоління. Через порівняно низьку ціну, в кризові 2015 і 2016 роки, корейці завоювали значну частину ринку. Однак автомобіль має і слабкі сторони, однією з яких є каталітичний нейтралізатор.

Для швидшого прогрівання, каталізатор розташований в безпосередній близькості до двигуна перед приймальною трубою. Таким чином виходить якісніше очищати відпрацьовані гази, але й шкода від такого розташування для самого нейтралізатора теж підвищується. У зв'язку з цим доводиться частіше міняти перетворювач, щоб уникнути проблем з двигуном. Але навіть на неробочий каталізатор Кіа Ріо ціна є високою, адже в ньому присутні дорогоцінні метали.

Тому, при заміні нейтралізатора, не варто його викидати, адже він може стати джерелом додаткового доходу, який частково компенсує ремонт автомобіля.

Особливості каталізатора Кіа Ріо і причини поламання

В перші роки виходу Кіа Ріо на ринок, ходили чутки про їх ненадійність. Часто машини порівнювали з китайськими автомобілями, які в розумі більшості автовласників були синонімом низької якості. І найбільше побоювань виникало з надійністю двигуна.

Як виявилося, самі мотори є досить якісними. Але поламання все ж траплялися. У більшості випадків, недолік був не в самому двигуні, а в занадто близькому розташуванні до нього каталізатора.

Стільники нейтралізатора зроблені з кераміки. Через деякий час, вони починають обсипатися, і керамічна крихта потрапляє в циліндри двигуна. Все це призводить до таких проблем:

  • пошкодження поршнів;
  • зниження компресії;
  • мотор починає споживати масло.

Не складно здогадатися, що подібні пошкодження призводять до капітального ремонту двигуна.

У мережі зустрічаються відгуки, коли власники Кіа Ріо проїздили на рідному каталізаторі навіть у два рази більше передбачуваного ресурсу і не відчувають ніяких проблем з машиною. Але є і люди, яким довелося зайнятися ремонтом вже після 50 тисяч кілометрів. Все залежить від умов експлуатації автомобіля, якості використовуваного палива і стилю їзди.

У машинах четвертого покоління цей конструктивний дефект вже був виправлений, що дозволило не так сильно побоюватися за двигун, а каталізатор при малому пробігу практично ніколи не виходить з ладу.

Заміна каталізатора на полум’ягасник

Багато власників Кіа Ріо третього покоління, побоюючись, через проблеми з каталізатором, влетіти на капремонт двигуна, замінюють його набагато раніше передбачуваного терміну експлуатації.

Оскільки автомобіль входить в серію бюджетних, не всі готові витрачається на покупку нового каталізатора. Найчастіше каталітичний нейтралізатор змінюють на полум’ягасник і прошивають бортовий комп'ютер. Таким чином, про можливі ушкодження двигуна з вини каталізатора можна забути. Але переобладнання автомобіля потрібно довірити професіоналам. Інакше, при неправильному видаленні каталізатора, можна тільки нашкодити машині.

Відгуки 0

Немає відгуків

Підпишіться на розсилку новин та пропозицій від discover.ua і наших партнерів

Натискаючи кнопку, ви погоджуєтесь із Правилами та умовами.